The Bourne identity, The Bourne Supremacy & The Bourne Ultimatum

2007-09-16 @ 18:38:24

Igår kväll visades The Bourne IdenitityKanal5. Från början när jag läste texten till filmen så verkade den inte så värst bra. Verkade och var är två olika saker. Jag älskade den! Thriller och liknande brukar inte alltid pricka in på mig, men jag måste erkänna att denna film verkligen gjorde det. För er som inte sett den; GÖR DET! Handlingen hittar du här.

Såklart finns det en fortsättning på den. Den heter The Bourne Supremacy.
Idag råkade jag bara ha tråkigt och sitta och kolla vad som skulle visas senare under dagen och vilken om inte just denna film skulle visas ikväll? Jag kommer sitta bänkad från kl. 21:00 iaf och glo på den. TV3 visas den på.

Om den filmen (The Bourne Supremacy) är bra, precis som den första så vill jag nästan se den tredje - på bio. Den tredje har ni väl sett på reklam? Den heter iaf The Bourne Ultimatum. Det är den sista filmen i samlingen.



Matt Damon i någon av dessa filmer.
 
Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den får man ju inte missa nu när min TV är inkopplad och allt. :)
Sen skiter jag i att jag inte sett den första. ;P

Postat av: **

Han är med i alla dom filmerna plus att han e så sjukt bra i sista filmen :)

2007-09-20 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback