Stressigt värre!

2007-09-24 @ 18:47:18

Ska alldeles snart föna håret så det här får gå snabbt. Den här veckan kommer att vara det man kallar SKIITSTRESSIG så för er som förväntarer en bra uppdaterad blogg; sorry. Vi har liksom redan prov imorgon och jag har inte pluggat ett skit känns det som (och det är även så :S).

Var förövrigt i stan idag för att kolla tilll tandställningen och så. Den var det inget fel på, men jag har börjat tröttna rejält på den. Den bara står ivägen känns det som. Men om några månader tror jag att den ska bort.
    Anyway, stan brukar för mig typ alltid betyda. Idag gjorde det dessvärre inte det. Ja, DESSVÄRRE. Brukar ju gilla att komma hem med något efter en runda i stan. Annars känns ju rundan så meningslös.
Var ju faktiskt nära på att köpa en grå munkjacka från H&M som jag så gärna vill ha. Blev ju då inte av för att storlekarna krånglade. Den satt SKIT bra och allt, men sen var längden så kort. Fan ta er Divided! Får prova herr-avdelningens XS eller nåt och se om den kanske passar.


Kommentarer
Postat av: hedvig

hur länge måste tandställning sitta?

2007-09-26 @ 11:49:09
Postat av: Sofia

Hedvig: ingen aning. några månader till, i guess ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback