Söndag

2007-09-23 @ 20:19:38

Jag håller med om att rubriken är enkel, men dagen dessvärre var lite svår i början;

Allt började redan igår. Inte dagen, men stressen och paniken. Speciellt när jag tänkte "shit, det är Söndag imorgon och sen efter det MÅNDAG!". När jag tänkte så gick jag och kollade in min garderob lite för att planera vad jag skulle ha på mig på måndagen då. För er som än inte fattat det så var jag jävligt stressad. Just i det tillfället fick jag den där "VART tog alla mina kläder vägen?!"-känslan. Även då bestämde jag mig för att vakna hyfsat tidigt för att gå ner till centrum och shoppa. Sagt och gjort, som man säger.
Imorse runt 10 vaknade jag och klädde på mig. Sen var det centrum som gällde och jag shoppade minsann! Fyra t-shirtar, en klänning och ett halsband! Bilder lovar jag er, men inte idag.

Efter shoppingen drog jag mig hemmåt och då hade jag varit i centrum i drygt två timmar. Hemma tänkte jag sätta mig ner och plugga, men eftersom jag inte hittade min böcker så skippade jag det. Precis när jag satt mig ner ringde Emelie och frågade om jag ville vara med och kolla på en rad Beck-filmer med hennes syster. Vad kunde jag om inte tacka ja? 
Några minuter senare började "maratonet". Vi hann faktiskt med två Beck filmer. Beck - Spår i mörker och Beck - Gamen om man ska vara precis. Vi hann även med att se Big Momma 2.
Den förstnämnda filmen var riktigt äcklig. Nästan så att man inte vågar åka tåg någon mer gång, hah! Den andra var väl sådär, inte alls den bästa, men det var ändå spännande att se utredningen av någon anledning. Big Momma 2 var såklart skitrolig. En massa skratt hann man med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback