SHAKE IT

2007-09-25 @ 19:54:24

Har varit på något shake it humör hela dagen idag. Har velat typ helt plötsligt bara shake:a och så. Haha, ibland kommer sånna dagar. Annars har dagen varit lite smått trög men ändå bra. Och med bra syftar jag på hemkunskapsprovet som jag klarade! Hoppas, hoppas jag får bra betyg! Alltså vår lärare säger snabbt på lektionen om vi fått godkännt eller ej, sen efter någon vecka eller så får vi provet i handen. Yep, yep.

Men sen har jag faktiskt fått shake:a. Typ i alla fall. Dansat kan man ju säga. Det var skitkul. Runt halv fem började dansen och var typ en timme. Läraren var bra och skön. Han hade humor, han. Men sen eftersom jag inte dansat i någon grupp på mer en ett år kände jag mig en aning klumpig. Men, men. Det kommer ju säkert ändras.
Jag ser fram emot hela den här terminen med dansen!

Något jag dock inte ser fram emot är franska läxan. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback