Om att ha ont i typ bakhuvudet & andra saker

2007-09-18 @ 18:52:42

Fan vad hemskt det här är. Har gått runt och haft ont i huvudet heeeela dagen. Och speciellt i bakhuvudet. Känns som om någon står och trycker så goddamnit hårt.
Men sen är jag verkligen skithungrig och det beror ju såklart på att jag fastar idag. Yep, ni läste rätt. jag fastar. För er som inte vet så är jag faktiskt muslim. Yes.
Men om lite mer än en timme får jag äta. Ser fram emot det, hah!

Men nog om det. Nu har skolan satt igång på riktigt. Jag menar det. Nu är det bestämt att vi ska ha en rad prov på gång. Det första är SO provet som vi har redan nu på fredag! Om Demokrati och Diktatur. Intressant, huh?
Men nu undrar kanske några utav er varför jag verkar så spänd över det hela och det beror helt klart på att vi får betyg detta läsår. Det är första gången vi får betyg på riktigt.

Vad jag tror att jag försöker säga är att jag måste plugga lite extra fram till fredagen, alltså kanske det inte dyker upp så många nya inlägg. Vi får se.

Men fan, det känns som om jag har en massa olika saker att skriva om. Jag tänker inte avsluta det här inlägget här, nej.

Jag skrev för ett bra tag sen att jag hade sökt in till en dans men inte trodde att jag kom in. Jag hade fel. Igår när jag kollade posten hittade jag en lapp där det stog att jag hade kommit med, om jag fortfarande hade intresset kvar. Det har jag, så jag och Emelie (som också kom in) ska nog börja.
Påtal om Emelie och träning så frågade hon mig för en stund sen om jag ville ut med henne och hennes mamma och powerwalka. Såklart jag ville det, men tyvärr så kan/kunde jag inte. Ja, ni har ju läst om varför, hehe.


Kommentarer
Postat av: melika

jag har också haft ont i huvet hela dan! det är skitjobbigt :/
lycka till med fastan, och romdhanek mabrouk! jag provade i två dagar, sen la jag av. jag klarade det tyvärr inte, men nästa år, då j-vlar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback