Nya iPod Nano

2007-09-16 @ 13:58:21

image511

Nu var det dags för Apple att göra så att jag känner mig dum, genom att skapa en nyare modell på iPod nanon som jag fick för några månader sen.

Med den nya kan man inte bara lyssna på musik och kolla på bilder (som man kunde med den gamla) utan man kan även kolla på videor! Färgerna på iPoden är nästan densamma, bara att jag tycker att de andra har finare nyanser och så.
Priset på dessa små saker har inte ändrats. Eller jo, den silvriga med 4 gb har sänkts i priset till endast 1 395 kr. Den kostade ju förut 1895 kr, eller hur? Konstigt, men bra i guess.



Jag känner att jag måste dra till OnOff imorgon och bara pilla på de. De ser så anorlunda ut ju!
Bilder & Källa: Apple.se

Kommentarer
Postat av: Jasmin

De är snygga, fasst själv skulle jag hällre vilja ha en Iphone.

2007-09-16 @ 19:58:05
Postat av: Ellen

fan, nu känner jag mig snopen. jag köpte min för typ 1900, den nya var ju myyyycket snyggare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback