Någon film ikväll?

2007-09-22 @ 20:10:26

Lördag för mig brukar ofta vara filmkväll. Runt klockan nio på kvällen brukar jag alltid sitta bänkad framför en film. Men idag verkar det inte komma någon som verkar bra. The break up kommer ju iofs om tio minuter på Canal +. Men den har jag ju sett. Kanske ser på Gladiator som jag fick låna av Emelie. Vi får se.

På tal om Emelie och filmer så har vi faktiskt kollat på två filmer idag. The Simpson movie & Beck - The money man. HAHAHAHA, fan vad sköööööööööööön Simpson filmen var! Haha, vi dog av garv. Hela filmen var så välgjord och verkligen något som får mig på världens bästa humör.
Beck filmen var inte heller dålig. Faktiskt bra för att vara en svensk film. Jag brukar inte alltid gilla svenska filmer, men Beck serien verkar faktiskt bra/helt okej! Borde lungt se fler av de.
Jaja, nu ska jag inte göra det hela drygt. Ha det bra, nu ska jag hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback