Mr. Bean's Holiday

2007-09-02 @ 16:54:19

Såg nyss på Mr. Bean's Holiday. Har inte hyrt den eller så, utan jag såg den genom den här hemsidan. Olagligt eller ej, det vet jag inte. Men det är ju inte precis så att man laddar ner det. Och det är väl det (att ladda ner) som är olagligt?

Genom Tv links kan du se olika tv serier, tecknat & Animerat, filmer, dokumentärer och musikvideor. Kort sagt väldigt bra!
Fast det tråkiga är att alla filmer inte funkar och att de inte har alla avsnitt och så från serier.

http://www.gm.tv/media/images/1/t/bean1_gall_1.jpg
Bild: Google

Nog om det, nu ska jag väl ta och berätta lite om filmen? HAHAHA, säger jag bara. Den var såå rolig. Alltså gud vad man skrattar av den. I alla fall jag. Torr humor? Ääh, jag vet inte.
Men handlingen var typ väldigt enkel. Först börjar filmen med att Mr. Bean vinner en resa till Cannes. Sen är ju vägen dit inte så pass enkel för honom. Alla vet ju att en viss Bean alltid klantar till- och gör bort sig en massa, massa gånger?

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha jag älskar mr bean! du vet de där avsnitten =) så perfekt! men jag har inte sett filmen än. förra mr bean-filmen vart inte så bra faktiskt.

2007-09-15 @ 12:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback