Mer människor som henne!

2007-09-29 @ 20:49:12

image546

Känns som min blogg varit en aning ytlig på sistonde. Eller kanske lite ego också. Hm.. En sak jag vil att ni ska veta är att jag inte är det alls. Visst, lite ego och ytlig kan man vara liiite ibland. Men som med allt annat finns det en gräns.
När man donerar 240 miljoner kronor till behöande kallar jag det långt ifrån ego. Verkligen.
Vem som då gjorde det var Shakira. Alltså donerade hon hela 240 miljoner kronor genom fonden
Latin America for Solidarity Foundation som hon skapat med nobelpristagaren Gabriel Garcia Marquez för att hjälpa  katastrofernas offer i  Sydamerika.
För den intresserade finns det mer att läsa om här.

Kommentarer
Postat av: bea

fan va bra gjort

Postat av: Linnea

Snygg layout du har! :D

2007-09-29 @ 22:28:10
URL: http://linne.webblogg.se
Postat av: Emelie

Fin bild du hittade! :)

2007-09-30 @ 00:40:03
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback