Jag behöver energi & en energikräm

2007-09-13 @ 18:05:57

När det är vardag måste jag som alla andra vakna tidigt som jag-vet-inte-vad bara för att hinna göra mig klar inför skolan. Det är jobbigt, speciellt när man bara får sisådär 7-8 timmars sömn. Detta resulterar ju såklart i att jag går runt och är trött i skolan.
Imorse när jag vaknade tog jag två stycken vitamin & mineral tabletter. Visst, jag blev ju liiite piggare än vanligt, men någonstans där emellan var jag fortfarande skit trött. Har ni några tips på vad jag borde göra för att inte vara så trött? Hur gör ni själva?

Nu kommer vi till problem nummer två; ringar under ögonen och ett trött ansikte. Jag vet att man borde använda typ sånna där maskar typ två gånger i veckan och jag vet att man borde använda krämer för ansiktet. Men VILKEN är bra och ger bra resultat. Alltså energikrämer snackar vi om då. Har faktiskt konstigt nog aldrig provat någon, så jag vet inte. Anyone?

Kommentarer
Postat av: melika

jag har läst nånstans att man ska använda gelögonkräm till trötta ögon, att det är bättre än "vanlig"
jag har en sån från apoteket, men det var inte jag som köpte den så jag vet inte riktigt hur mycket den kostade, men det kan inte vara så mycket för den är från ACO. :)

Postat av: hedvig

gå och lägga sig tidigare? (hehe uteslutet?)
jag sminkar över mörka ringar under ögonen :)

2007-09-15 @ 12:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback