Igår & idag

2007-09-08 @ 18:30:17

Tänkte berätta lite kort om de två senaste dagarna.
Igår var det ju skola och så som vanligt. Ganska okej skoldag. Fast ganska tröttsam i slutet, måste jag faktiskt erkänna. Efter skolan stack vi till Nikitas place och snackade en hel del med pizzamackor och glasspaket vid sidan om. Nyttigt värre ju!

Efter det var det dags att pallra hem för att äta middag. När jag var klar med middagen stack jag till Emelie och hos henne kollade vi på Linas kvällsbok. Eftersom det blev lite sent och mörkt ute när filmen var slut, så fick jag stanna hos henne och sova över. Senare under den kvällen kollade vi även på Se upp för dårarna. Båda filmerna var bra, men Linas kvällsbok var flera gånger bättre som bok. Och Viktor Axelsson som spelar Ivar i filmen är så gullig.

image504
Bild: Google

Runt klockan ett somnade vi plötsligt utan att ens anstränga oss. Vi var så fruktansvärt trötta. Sen att vi vaknade nio timmar senare gjorde saken inte så mycket bättre, haha. Men vi tog det lungt ungefär halva dagen genom att bara chilla, snacka och sånt.
För någon timme sen stack jag hem och här är jag.

Kommentarer
Postat av: Ellen

uuhh ska se se upp för dårarna nu. har inte sett linas än men läst boken. är den värd att se?

Postat av: evelina

linas kvällsbok är så dålig som film!

2007-09-14 @ 09:19:09
URL: http://delightful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback