Härlig dag

2007-09-17 @ 17:22:32

Jag varnar för ett lite "kära dagbok" inlägg.
Idag var en så strålande dag (fan jag låter som en lärare! GAAH). Nej, men helt seriöst så tycker jag det. Alla har varit på bra humör, allt har kännts så bra. Till och med när jag vaknade på morgonen kände jag att det skulle bli en bra dag.
Och vädret har inte svikit en heller. Dessvärre har den där tröttheten precis efter skolan och påväg hem gjort det. Som vanligt. Men what to do liksom? Det är bara att leva med den.
Eller inte. Jag och Emelie har bestämt oss för att börja träna tillsammans. Inom en snar framtid ska vi nämligen gå ut och powerwalka. Och det ska förhoppningsvis ske flera gånger i veckan.
Lite träning borde väl hjälpa till så att man blir någorlunda piggare? Hope so.

image514
Bilden har inget med inlägget att göra. Postar den bara för att den är asgullig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback