GOD MORGON

2007-09-29 @ 11:23:38

Trotts att klockan är över elva väljer jag att skriva God Morgon till er. Det beror nog mest på att jag nästan precis vaknat och så. Jag har sovit som en riktig stock. Om inte bättre. Härliga drömmar och härlig sömn. Vad knäcker det egentligen?

Idag är det ju lördag, alltså måste jag hitta på något. Skulle gärna vilja träffa Proma då det var några veckor sen vi luffade tillsammans. Men vädret ska såklart alltid vara ett minus när man vill hitta på något.
Kanske hittar på något med Emelie. Blir alltid något roligt till slut!
Vad ska ni göra då?

Kommentarer
Postat av: melika

Har ingen aning om vad jag ska göra.
Skitväder här, då finns det absolut inget att göra :(

Postat av: Sofia

Melika: Att kolla på film är aldrig fel ;D

2007-09-29 @ 11:52:37
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Emelie

Aaw, "blir alltid något roligt till slut!".
Jag har roligast med dig. :D

2007-09-29 @ 13:31:17
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback