En snabbis

2007-09-19 @ 21:03:36

Jag har som vanligt skit mycket att skriva och berätta för er, men jag hinner inte med den. Och det är därför Greys anatomy börjar om några minuter. Jag kan förkorta det hela, tänkte jag.
Hade sovmorgon, Gick till skolan, efter skolan gick jag och Emelie hem till mig och pluggade, sen gick Emelie hem och jag åt (var konstigt nog inte alls så hungrig, åt nästan bara en portion! För er som inte förstår så fastade jag) och gick på promenad med Emelie, hennes syrra och hennes mamma. Det var skitkul. Efter det duscha jag och nu ska jag kolla på Greys Anatomy. Hoppas ni inte missar den. Nu på femman!

http://metatu.be/img/show/greys-anatomy.jpg
Bild: Google


P.S. Jag och Emelie har börjat röra på oss mer än vad vi gjorde förut. Och det är bra. Sen att vi börjar dansen på Tisdag gör inte saker sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback