Den här listan funkar ju alltid

2007-09-26 @ 16:45:07

Dagens låt: "Where is the love" med Black eyed peas. Så gammal, så bra.
Dagens dusch: Har inte hunnit än, är ju hemma hos Emelie
Dagens smink: Det vanliga; foundation, brunpuder på kinderna, mscara och ögonskugga.
Dagens händelse: Svårt. Kanske när Emelie läste en rejäl bit ur boken "Kukbruk" (?)
Dagens planer: Repetera i SO ikväll, sen typ bara chilla.
Dagens vill ha: Hm, till att börja med mer pengar, sen kanske ett jobb vid sidan om allting? Typ barnvakt?
Dagens saknad: Sommarlovet och helgen, hah!
Dagens drog: pilla på luggen eftersom den typp blev miffad efter Idrotten som vi hade först av allt idag. Störande asså! Längtar grovt mycket efter innegympa!
Dagens tråkigaste: Svensklektionen. Kan det bli drygare?
Dagens finaste: Emelie salladberg med fiskpanneter under. HAHAHA!
Dagens måste: Repetera inför omprovet imorgon. Alltså jag måste inte göra om den, men jag var inte klar så...
Dagens dricka: Har inte druckit något sen klockan 04:00 imorse ;P
Dagens köp: Klänningen som jag har i brunt, fast denna gång köpte jag den i grått. Skulle köpt presenter till Dita, men jag pallade inte alls gå runt i centrum. Förresten GRATTIS DITA!
Dagens mat: inget, fastar. Men åt lite imorse (04:00 på morgonen).
Dagens sjuka: hm...
Dagens kärlek: Jag är bitter, jag visar ingen kärlek till NÅGON! Hahah, driiiiiver.
Dagens mående: Vet inte, lite hungrig och smått häningig.

98065-533
Bild på Elin Kling från tidningen Café. Visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Ellen

ooh.. jobbigt. gick du upp fyra i morse ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback