Biologi eftermiddag

2007-09-05 @ 17:38:20

Usch, vad länge sen det var jag skrev här. Känns det som. Egentligen var det ju bara några dagar sen. Men anledningen är att jag är helt inne i skolan, det vill säga skolarbeten, läxor och sånt. Kanske inte det roligaste, men om jag minns rätt har jag ju skrivit i bloggen att jag ska satsa på åttan och nian. Vill ju faktiskt ha bra slutbetyg och komma in på ett riktigt bra gymnasium. 

I  sjuan sköt jag alltid upp läxor och sånt så att jag pluggade till dagen innan förhöret eller så. Det var väldigt dumt av mig. Nu har jag ju i alla fall börjat göra framsteg. Som idag; jag öppnade biologi-boken så fort jag kom hem och började läsa om det vi typ ska ha ett muntligt förhör till. På fredag. Alltså som jag sa; jag börjar göra framsteg. 

Ganska småtråkigt inlägg, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. Och ja, jag kommer f örsöka skriva i den här bloggen på vardagar lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback