utslagen men på bra humör

2007-10-08 @ 19:14:21

Haha, tycker ni inte bloggen blivit lite "aah, idag var jag trött, idag hade jag PMS och idag var jag glad"-blogg? Alltså en jävligt stor dos av mitt liv och mitt humör. Hoppas ni orkar med det ett tag till för jag ska fortsätta med det. Ett tag, som sagt, haha.

Idag valde jag att bekriva hur jag känner och även mitt humör i rubriken. Jag har även gått runt och haft ont som in i helvete i magen (mensvärk). Det liksom kom och gick hela tiden. Så sjuuukt störande.
Men som sagt, jag har även varit å bra humör, vilken gjorde att dagen blev bra trots allt.
När jag kom hem skulle jag plugga, men det kändes så fel och allt. Mitt rum kändes så fult så jag var tvungen att möblera om. Och det gjorde jag HELT SJÄLV. Haha, det var lite krångligt, ja.. men det gick ju.
Precis efter jag gjort det så pluggade jag lite. Men jag ska fortsätta nu faktiskt. Fast iofs, jag måste tvätta håret innan.
Trevligt inlägg, hörrni, haha.

image560
Lindsay får hjälpa till att pigga upp det här inlägget lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback