Trötter

2007-10-06 @ 11:20:31

Förlåt att jag inte bloggade igår eller dagen innan. Jag har bara inte hunnit, typ. Nej men igår tänkte jag faktiskt, men jag kunde inte. Så fort jag ahde käkat middag la jag mig på soffan med filt runt och helt plötsligt somnade jag. Mina föräldrar försökte väcka mig, men de sa att jag typ vägrade vakna för att gå till sängen och sova. Haha, så jag låg där i typ tre timmar. Ja, så trött är jag på Fredagar.
 

98065-559

Men annars var fredagen skitrolig.
Skitkul i skolan även fast vi hade Barbro på tre lektioner av fem. Skitkul på rasten då vi tvingade Nick äta en hel tallrik fylld med sånna dära groddar eller vad de heter. Fast okej, han skulle få femton spänn av båda. Sen skitkul på idrotten och det kan bero på att vi var inne och att man kunde släppa loss eftersom man ite behövde gå runt och tänka "fan min lugg kommer vara lockig när den här lektionen är klar".
Sen var det skitkul efter skolan. Först drog jag, Zeinab, Twilight och Maryam hem till Amanda för att hälsa på henne och så (hon hade inte vart i skolan på tre dagar). Sen var typ Zeinab och Maryam tvungna att gå hem, men de kom tillbaka sen vilket även Emelie gjorde som vart och kollat synen. När vi alla var samlade drog vi till centrum med Amandas hund Rambo (älskar den där sötingen). Tyvärr fick vi inte gå  så myckret i butiker eller så, men vi satt på bänkarna utanför Donken och hängde. Yep.

98065-558
Bilderna är nog tagna av Emelie och även redigerade etc. av henne.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var kul! :D
Haha, då får man inte glömma att ge Nick 15 kronor på måndag då. Vi måste komma på något att tvinga i Stefan också. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback