Sneakers 'n' Stuff

2007-10-21 @ 17:21:57

Gud vad jag älskar Sneakers'n'stuff butiken på söder. Har inte vart där på ett tag, men jag kommer ihåg precis hur den såg ut och kläderna där. De där SNYGGA tishorna med gryma tryck som jag ville ha. Fan vad kul det var att springa runt i den butiken. Men dessvärre så måste man alltid ha pengar med sig dit, asså inte för att man skulle gå dit utan, men jag menar lite extra pengar för att ha råd. Ett bra tips är att göra som jag precis gjorde: spana in deras hemsida först.
Jag hittade ett par reebok skor som jag har bestämt mig att spara till. Har ju ett par Reebok som jag använder, men vill gärna ha ett till par. Sen vet jag ju att om man köper där så får man en väskan gratis, alltså den "kända" SnS-bagen. Den ska jag köpa (vilket man kan göra för dryga 39 kr) eftersom det kommer ta ett tag innan jag kan köpa reebok-skorna. Jag har ju snackat en massa om tygpåsar. Well guess what? Den där ska jag ha, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback