Så jävla underbart!

2007-10-01 @ 18:20:57

Första oktober och jag är skitglad. Varför? Allt funkar ju som det ska: skola, fritid, betyg och ja.. ALLT. Såklart blir man på bra humör då!
Som idag på SO:n då vi sett klart på en stumfil eller vadfan, då kom läraren och satte en bunt papper på bordet. Det visade sig var ett prov och jag hade uppnåt VG! Första provet som vi fick betyg på och det gick skitbra. Kan ni fatta det? Nu får man hoppas att det håller i sig.
Men juste, hon sa att jag kunde få MVG om jag tog och skrev en hel A4 sida om Demokrati och Diktatur. Vem tackar nej till det? Inte jag i alla fall. Så ja, ikväll kommer jag vara lite upptagen. MVG-BARN - JA TACK! Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Melika

Åh vad jag önskar att vår skola var lite mer som skolorna i Sverige!
Själv har jag haft betyg sen jag var 7 år och dom har alltid varit sådär.
Dethär året har jag B-test = det betyget man får på dom får man i själva betyget.
Har mellan 2-4 test i veckan och skolan är typ det enda man tänker på.
Och vi går i skolan heela dagen, från klockan 08.30 till klockan 16.10, sen är det hem och plugga typ. Haha, that's my life :p
Men det är kul att det går bra för dig!
Snart ska jag ju ha detdär talet om Islam, det kommer nog gå bra, det är ju något jag är intresserad av.
Inte som fysikläxan jag måste göra nu.
Ha en bra kväll, puss :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback