riktiga must-haves

2007-10-14 @ 13:46:45

  • En sjal, kanske en palestinasjal? de är ju lite coola. Eller kanske en sjal/halsduk i grått? Hm..
  • vita fake converse. Såna skulle kunna behövas. nu kanske ni undrar varför fake? Just för att jag säkert inte kommer använda de så mkt så då blir det onödigt med äkta. Enligt mig.
  • Svarta och kanske gråa tjocka strumpbyxor.
  • Helt klart en grå munkjacka. Typ det mest nödvändigaste.
  • Idomin läppbalsam. Nej, jag är ingen idomin-fjortis, jagmåste bara ha den när jag är hemma. Mina läppa börjar ju torka ut ;O
  • Neutrogena visibly clear 2 in 1. Har hört från några att den ska vara bra och rengör huden på ett bra sätt.
  • Rengöringlotion, eftersom min håller på att ta slut. Den från Apoteket är verkligen den bästa och mest prisvärda enligt mig, men jag har ju inte testat skitmånga heller.
  • Ett svart och vitt linne. Eller kanske t-shirts?
  • Vinterjacka ;S
  • Vinterskor ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback