om allt och inget

2007-10-14 @ 18:52:24

HALLÅ, hur ere med er? Med mig är det bra. Sitter lite mätt och belåten av all coucous jag proppa i mig nyss. Gott, men fan vilken känsla man får i magen när man ätit det. PHUU!
Men annars har denna söndag vart jätterolig. Jag och Emelie träffade Sophia och Sandra. De var skitroliga asså. Vi var först i centrum en stund och "luffade" sen stack vi till IP för att se om det var någon där - vilket det inte var. Först var det tomt, men sen kom några 10-11 åringar och började springa runt. Hahaha, de var så roliga att skämta med. Vi stog med armarna ute (eller vad fan säger man?) och väntade på att de skulle krama oss, men de dissade oss ist, förutom en och han var skitrolig. den där ungen var typ 10 och han hade pa och allt. Sen frågade han oss "kan jag få en puss/kram?". Hahaha!

Men hörrni, kommer ni ihåg att jag babblade om att byta blogg? Det ska jag. Men jag väntar på en grej. Alltså det var såhär att jag hade skapat en blogg, men sen märkte jag att jag hade den på fel mejladress så jag tog bort den. Precis efter kom jag på att man kunde byta.
Men saken är att det står att namnet är upptaget nu när man ska skapa en blogg, fast det är ju den inte. Ska mejla blogg.se (eftersom det är dit jag ska flytta), men jag ska vänta ett tag till. Tills dess hittar ni min blogg.. här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback