no rhythm

2007-10-16 @ 19:37:34

Faan vad seg jag känner mig. Och när man känner sig segt går ju knappt veckan snabbt. Men nu ska jag inte dra någon berättelse. Kändes bara skönt att skriva att jag är seg. Konstigt nog. Men har ni någonsin känt er så sega att ni inte har någon rhythm i kroppen? Det gjorde jag idag, alltså var det jobbigt att dansa idag. Men det funkade väl.

Juste, tänkte bara säga att i den här bloggen så går jag inte in på STORA detaljer om mig själv och mitt privatliv. Så tänk på komentarerna ni skriver - innan ni skriver de. Visst, det funkar ju att ni skriver de, men jag svarar inte på de. Och det gör jag inte för att vara elak eller whatever, jag vill bara inte gå in på mitt privatliv mer än vad jag gjort/gör. That's it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback