Liiiiiiiiiista

2007-10-14 @ 12:49:42

Lista snodd från Kenza

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Hm, jag vet inte. Någorlunda mycket kan man ju säga.
Ringer du mycket? Inte skitmkt exakt, men man kan ju säga att jag ringer när jag har lust eller när det är nödvändigt. Men det varierar.
Vem ringde du senast? Mamma.
Hur mycket pengar har du? Just nu typ 100:- på kontot :S Men snart kommer barnbidraget.
Senast kramat och när? Hahah, tror det var mamma.
Antal timmar sömn inatt? runt tio ;D
Sov du ensam? yep
Vem sov du hos senast? Emelie i söndags.
Vem sov hos dig senast? Emelie i torsdags.
Vem vet mest om dig? Emelie och mina föräldrar ;P
Vem vet du mest om? ingen aning, men jag vet ju jävligt mkt om Emelie.
Vad ser du fram emot? Hm, då ska vi se. Först och främst till alla möjliga lov sen till när jag får ett jobb (behöver ju pengar och så ;P). Och vi får inte glömma: till skolveckans slut, haha.
Vad vill du ha just nu? ett litet jobb, typ som barnvakt eller liknande, men annars kanske en resa? haha.
Vem hånar du? Ingen right now.
Vem längtar du mest efter? ingen aning, men lite olika människor.
Vem vill du helst slippa? Det är mer vilka. De dumma jävla äckliga fjortisarna som misshandlade en tjej jag känner.
Vem stör du dig på? Kolla en rad upp.
Vem vill du sova bredvid inatt? en massa härliga kuddar.
Vilken buss åker du oftast? jag åker inte buss, men isf typ 815 eller vad fan det var.
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Det är olika. Men man kan säga att jag trivs med mitt utseende, jag är inte så jävla missnöjd.
Har du varit kär? Nja, inte riktigt
Är du kär nu? Nix
Är du en bra partner? Nope
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nej
Har du varit otrogen? nej?
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag brukar inte ragga precis, men det händer att man blir "raggad" ibland :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? nej
Vad åt du senast? Frukost; mjölk, en macka och en liten skål med fil.
Är du polare med grannarna? nepp
Har du varit på ett party? Yes
Har du varit utomlands? Yes, flera gånger
Var är dina syskon just nu? Mickey är väl i sitt rum?
Vilken tid gick du upp imorse? 11:55
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov, tror jag
Vad är det första du gör på morgonen? öppnar ögonen? ;P
Vad ska du göra efter det här? sitta en stund framför datan, sen kanske dra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback