Förlåt

2007-10-12 @ 20:36:11

Förlåt är nästan det enda ord jag känner att jag borde klämma fram till er. Eller i alla fall det nödvändigste. Har ju inte bloggat sen jag-pallar-inte-kolla-när. Fölåt.
Meeeen jag har mina orsaker. En orsak är att vi haft två, TVÅ prov den här veckan, alltså har det vart jobbigt och stressigt. Haha, trotts det har jag sovit hos Emelie en gång och hon hos mig en gång. På vardagar, haha!
Men sen är en anledning att det har hänt så mycket. Överallt, i skolan, hemma osv.

Sen är det ju också EId idag! För er som inte vet är det muslimernas "julafton". Alltså Eid Mubarak till er muslimer därute! Vi hinner inte fira idag här hemma, men vi ska väl göra det imorgon.

Hursomhelst, kände att jag jag såhär dags kan skriva lite om vad som hände idag.
Skoldagen gick varken snabbt eller segt, tror att det var nånstans däremellan. Men vi hade ju Engelska prov och det gick skitbra! Trodde ine det skulle gå så bra som det gick för att jag typ inte pluggat nåt igår eftersom jag och Emelie inte pallade.
Men sista lektionen hade vi idrott på. Faaaaan, vad jag hatar vår idrottslärare. Han går mig på nerverna. Om ni bara visste hur irrriterande han är. Hans sätt att prata är så jävla lågt att man knappt hör vad han säger. Och pga. av det så vet man ju inte vad man ska göra så man typ ratar och annat istället. Jag måste verkligen prata med min mentor, för jag pallar inte, haha.
Ja ni, ibland kanske man märker att jag verkligen skriver av mig här på bloggen, hehe.

Efter skolan drog vi till donken och satt och fikade typ. Snajjjzigt värre. Den där shrek glassen med smak av Kiwi är företen god, men den känns slemmig. Men det är väl meningen ;P

Kommentarer
Postat av: Josiee

2 prov känns jobbigt..har snart två tentor på g:( inget jag ser fram emot direkt:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback