Kate Moss dotter är redan en modediva

2007-03-11 @ 18:35:21


"Kate Moss
dotter har börjat likna mamma i tidig ålder. Fyra år gamla Lila Grace spås bli framtidens catwalk-diva och har redan hårförlängningar.

Kanske lever Lila alla småflickors dröm, vem drömde inte om att få posera som modell och ha lyxiga klänningar och peruker som liten? Och med en mamma som Kate Moss leker Lila i en lite annan prisklass än de flesta fyraåringar.

När mamma Kate tog med Lila till en fotografering fick dottern låna en Donatella Versace-klänning. Senare fick hon en ny frisyr. 

- När vi gjorde en Versace-kampanj hade vi alla barn och då tog vi med dem, som Christy Turlingtons lilla baby och Carolyn Murphys lilla pojke, säger Kate till Vogue Magazine. 

- Lila och Donatella blev vänner. De satte på Lila en peruk så hon hade långt blont hår ner till midjan.

Och lilla Lila har redan börjat apa efter mamma: 

- Lila höll på så här (Kate slänger bak sitt hår) och jag tänkte "Herregud!", berättar Kate.

Dottern delar även mammas intresse för kläder: 

- Hon säger: "Mamma, tycker du att det här är en bra look?" Sedan har hon en modekris. Jag säger "Du har på dig vad jag säger åt dig!". Men hon tycker att hon är den vuxna i sovrummet. Vi lägger fram kläder innan hon går och lägger sig men då säger hon "Mamma, jag behöver fler alternativ", berättar Kate enligt The Sun.

Och vi vill helst inte vara med när Lila blir tonåring? "

Skrivet av: Mimmi Lexander för Starlounge, alltså kommer källan därifrån. ;D


Alltså gud, vad är det här egentligen? Är det nån mer än jag som tycker att det är sjukt? Tänk er själva en fyraåring som har garderobsproblem? Haha ^^. Jag undrar ju också hur det blir när Lila är tonåring. Hon lär ju bli bortskämd och en riktig skandaldrottning.
Men det värsta är väl att sätta på en fyraåring hårförlängnig och en Versace-klänning. Alltså jag tycker att barn ska vara barn och inte vuxna. Hon är bara FYRA ÅR, ffs!

Kommentarer
Postat av: =)

mm det e sant!!! vilket land kommer du ifrån :D?

2007-03-12 @ 11:59:59
Postat av: hedvig

en positiv grej med att hon har modellmamma är att aldrig kommer att behöva lida av hudproblem - så fort hon får en finne är det bara att ge sig av till ansiktsbehandlingen. mamma betalar. mamma förstår.

2007-03-22 @ 06:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback