Streetstyle

2007-06-05 @ 22:53:09

När jag är ute och kollar in alla möjliga hemsidor gör jag en smart sak när jag ser att nån har på sig nåt fint - sparar det i en mapp som jag döpt till "Streetstyle - inspiration". Namnet säger ju egentligen allt. Dagens tips är då att skaffa en sån och sätta in bilder på folk med snygg stil helt enkelt. Smart är det!


(Modette *2, Moderniteter, okänt, Moderniteter, Lenie)

Bild 1 Klockan är gorgeous. Jag hittar inga ord för denna sak.
Bild 2 Just nu är jag väldigt, väldigt sugen på en adidas hoodie. Skulle nästan kunna dö för denna. Vet nån vart man kan köpa den?
Bild 3 Klockren outfit. Gillar tightsen väldigt mkt. Klänningen med. T-shirten med. Haha.
Bild 4 Härlig vardagsoutfit säger jag bara.
Bild 5 Amanda gör det IGEN. Denna outfit är bara FÖR snygg. Alltså klänning är underbar, likaså hela outfiten. Och att ha håret i en sån knut passade verkligen, tycker inte ni?
Bild 6 Visst, man kanske inte ser ett piss, men man ser väll ändå en lila kofta, en vit t-shirt (tror jag), ett sött halsband och en cool halsduk/sjal?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkligen snygg hoodie från Adidas! ;D

Postat av: vicky

Diggar klockan, man kan nog fynda en på loppis/second hand!

2007-06-06 @ 18:35:23
Postat av: hedvig

nice.

2007-06-07 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback