i-landsproblem, som man brukar kalla de

2007-06-04 @ 18:56:33

  • Jag måste sy upp min rutiga klänning som jag inte använt sen i vintras typ. Och jag gillar den fortfarande.
  • Jag dör. Jag vill ha en grön iPod NUUUUUUUUU. Hatar den mp3:n jag har nu. Den har display och 1 gb minne, men displayen suger. Asså det står inte vad låten heter utan bara hur långt tid det har gått i låten. IPod, WHERE are you?
  • Jag har varit oerhört onyttig på sistonde. Och snart snart är det badsäsong och jag som trodde att jag var redo hade verkligen fel. Bajs, jag måste promenera och springa. Typ.
  • Mitt hår har blivit bajslångt och jag står inte ut att vänta till lördag, då jag alltså ska klippa mig (eller okej, nåon annan ska ju det ;P). Ska försöka skjuta ner det.

Trotts i-landsproblemen så blir dagens låt cheek to cheek med Sahara Hotnights. Nunnar på den hela tiden!

Kommentarer
Postat av: hedvig

xP

2007-06-04 @ 19:16:03
Postat av: Ellen

ta det lugnt med tränandet.. jag därimot måste sola, har alltid vart en blekfis. men det är ju skitjobbigt på sommaren.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback