The cutest couple ever

2007-01-21 @ 19:31:43

 

Inte nog med att en av mina favoritfilmer är The Notebook med Rachel McAdams och Ryan Gosling, så är de även ett av de bästa paren i Hollywood, enligt mig. Alltså mitt favoritpar, om man säger så. Tihi!
Jag tycker om när ett hollywoodpar inte är med på så många paparazzi bilder eller skandaler, för jag anser att de är mer lika oss "vanliga" då. Jag tror även att ett par som de kommer att hålla ihop mer än ett par som t.ex. Britney och Kevin var.

Enligt rykten så ska även Rachel och Ryan vara förlovade. Jag tror faktist att ryktet är sant. I alla fall  hoppas jag det. Något mer jag hoppas på är att de ska vara med i ännu en film - tillsammans. Det skulle vara så himla bra, eftersom The Notebook var SÅ himla bra. Men ändå, första filmen brukar vara bra, och den andra brukar inte alltid toppa, som den första.

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej rosetten!

I need your help!
Jag ska ju till stockholm , på tisdag ( snabb besök) och jag letar efter en svart kofta.. du kan väl spana in mitt senaste blogginlägg och kommentera, du är ju expert på svarta, tunna koftor. iallafall var?

Kram kram!

Postat av: Sofia

RE: Ellen

Hej EllenPellen!

Visst får du min hjälp ;D Jaså, är jag :P?
Kolla in dina kommenarer. Saknar dig :)
Pusshej!

2007-01-21 @ 20:44:44
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Sofia

The notebook är så fin :)

2007-01-22 @ 19:01:03
Postat av: maria

Neeej vad söta :D

2007-01-24 @ 21:41:58
URL: http://hejmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback