Golden globe-galan

2007-01-19 @ 18:01:49

Lite sent är det kanske för att skriva ett inlägg om golden globe-galan, men remember; hellre sent än aldrig. Det måste ha varit roligt på den galan, för det är väl det alltid? Tråkigt nog var jag inte där, så därför kan jag inte vara säker. Men en sak jag kan vara säker på är kläderna och detaljerna kändisarna hade (på sig). Alltså kan jag döma de själv. ;)


Bästa klippet:
Reese witherspoon får mitt pris för bästa klippet. Vad kan man säga? Allt i ett? Observera att det även ser jättebra ut på hennes gulliga, hjärtformade ansikte

Sämsta klippet: Klippet och klippet, men sämsta frisyren då. Anyway, den går till Meryl Streep för att den var så tråkig. Sorry, men du kan nog bättre.

Mest eleganta: Det mest passande och elegantaste paret på hela galan måste väl ändå varit Paret
Jolie-Pitt. Inte nog med att Brad vågade prova J.Lindberg så var han ändå jätte elegant i en tight slips. Och att ha ännu en elegant människa som Angelina brevid sig, gör inte saken sämre för honom. Anyway, jag tyckte att de matchade varandra jätte bra.
 
Big no: Nicolette Sheridan kom till galan i den tråkigaste och mest ugly klänningen. Jag hade faktsikt förväntat mig mer än en sjöjunfru på en sån stor gala.

Har sett det förrut: Ok, Jennifer lopez, första gången var det väl roligt att se en lite annorlunda klänning i lite japansk stil, men andra gången blir det inte så roligt. Även fast den var i svart den här gången så var det ändå något som fattades. Kanske var den lite för lång?
Föriövrigt så var hon jättefin i sin gulliga sminkning.

Mest vågade: Lite svår att döma, eftersom de flesta vågade prova nya saker. Men i alla fall så tyckte jag jätte mycket om Reese Witherspoons outfit. De var helt klockren. Vem hade trott att röda skor och en gul klänning skulle bli värsta hitten?

Snyggt/Sött: Sheryl Crow vågade bära en lång söt lila klänning utan axelband. Den enda detaljen hon hade till var lockigt hår, vilet blev både sött och snyggt. Allt var gorgeus, förrutom att man såg att klänningen inte var helt stryken. Anyway, You go girl!

 

98065-203
(Reese Witherspoon)

Kommentarer
Postat av: A

Kan jag få koden till låten? :)

2007-01-20 @ 12:40:30
Postat av: Karin

ja den där klänningen var såå fin.. gult är inte alls fult:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback