Give me your hair, Carrie

2007-01-05 @ 18:07:53

98065-196

Okej, jag erkänner;
jag har nog blivit lite besatt av SATC. Varför vet jag inte exakt. Eller jo; serien är SÅ freaking bra. Fyra bästisar i New york med olika kärleksproblem, jag menar; kan det bli bättre? Hell no! ;D

Men anyway, det jag ville komma till är att jag bara inte kan sluta dregla när jag ser Carries hår i säsong fem. Gosh, i W-A-N-T it. That's it; jag ska ta reda på vem som har stylat hennes hår, sen ska jag åka direkt till USA och ta hjälp av den stylisten. If just life was that easy.

Men appropå hår
, så var jag och mamma i stan igår och vi gick till frisören. Jag bad henne att klippa mig ungefär så att det var lika kort som Hilary Swanks underbara hår som hon hade på Oscarsgalan 2006. Och ja, det gjorde hon. Jag är supernöjd med resultatet, ska ni veta.  Det kanske kommer en bild snart ;)
Den dagen blev det ta mig fan ingen tröstshopping, utan istället mer glädjeshopping. Allt jag kom hem
med var en übersöt jacka från H&M bestående av 50% ull och 50% viskos för 498 Kr. Den ska bli så använd att den till slut blir sliten, måste jag bara säga.

Bild: HBO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback