En deppig måndag? Don't think so.

2007-01-15 @ 20:34:39

Måndag, som i mina ögon är känd som deppdagen i veckan, var konstigt nog inte det idag. Mirakel, huh? Nja, men väldigt ovanligt. Redan när jag vaknade förstog jag att den här dagen skulle vara annorlunda, och ni vet väl att man ska lita på sin magkänsla? Trodde väl det ;).

På första lektionen (SO) gick det jätte bra för mig och Emelie som tillsammans gör en uppsatts om reklam (egentligen är det nästan lite som ett prov). Det var inte bara roligt, utan enkelt för oss som var väldigt koncentrerade.
Andra lektionen var No och det fanns ett antal stunder jag höll på att somna på grund av min lärares långtråkiga genomgång. Ajabaja, Sofia!
Nog om No lektionen. Jag håller till och med nu somna över det lilla jag skrev om No:n. Men vi hade förresten också Musik, och det var jättekul. Verkligen! Jag har nästan aldrig gillat ämnet musik, men har man en bra lärare så vänder sig tankarna.
   Som ni har märkt på bloggen (med tanke på alla mina svengelska slang) så gillar jag engelska väldigt mycket. Det är ett av mina favorit ämnen i skolan och jag är hyfsat bra på det, så den sista lektionen på hela dagen var jag även då aktiv. :)

Nyårslöftet håller ju på att gå bra.  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback