Asos rean

2007-01-04 @ 14:26:14

För ett tag sen startade Asos rean. Nästan allt man sett förra året finns alltså nu på rean. Det är jättebilligt dessutom. Kanske gör en beställning jag själv där. Men innan jag gör det så kan det vara roligt att tipsa om några saker. Som ni ser så tar jag bara upp skor, accessoarer, smycken och klänningar, för annars skulle inlägget kanske bli en smula långtråkigt. Anyway, enjoy!

98065-155 Skor: Asos har kanske en miljard skor på rean just nu, men alla är kanske inte så smakfulla. Det finns en massa fina och söta pumps med olika gulliga detaljer som man lätt kan ha både till vardags och fest. Men det finns samtidigt också en massa snygga stövlar och boots som man lätt vill ha.

98065-155 Accessoarer: Alltid finns det accessoarer som kan pigga upp en hel outfit, om man heter Sofia. Och ja, det är verkligen sant. Det gäller bara att hitta dem rätta. En liten fin kuvertväska till partyt eller en kväll på baren kan vara pricken över i:et. Och det finns dessutom massa söta och snygga i olika coola mönster. Men om man ska ha en kuvertväska på en shopping-runda eller till vardags kan  det bli jobbig. Men det är tur att asos säljer ett par fina och snygga väskor.
Men accessoarer betyder inte bara väskor utan det kan vara allt från skärp till kanske solglasögon. Själv skulle jag satsat på lite mellanstora bågar till sommaren. Däremot så har inte asos de bågarna som jag vill ha utan andra bågar som tyvärr inte är i min smak.
Över till skärpen. Det finns ett visst antal kvar. Några är sådär lite konstiga medan vissa kan man använda till vardags och till fester.
Sist men kanske inte minst i accessoarer är hattar och baskrar. Själv såg jag en marin basker i en secondha´nd butik  som jag funderar på att köpa. Jag skulle gjort det, men då skulle jag ha missat tåget. Men jag tror säkert den finns kvar. Annars finns det några billiga baskrar hos Asos.

98065-155 Smycken: Smycken och smycken. Jag måste nog ta och sakta ner på smyckesfrånten eftersom jag redan har 1000 smycken. Eller förresten, jag skulle kunna behöva pärlhalsband, som Asos tyvärr inte har på rean. Men de har ju en massa andra underbara små ting som man skulle vilja klicka hem genast. Aaaw, vad söta. Crawing

98065-155 Klänningar: Klänningar och ännu mer kllänningar. Klänningar kan man som jag kanske sagt flera gånger inte få för mycket av. En fin på festen kan göra en den snyggast (ja, faktiskt) på hela festen. Men det gäller att välja rätt. Visst, den lilla svarta funkar i stort sett alltid, vare sig du vill vara ckassy eller bara snygg. Men det kan vara roligt att vara lite crazy ibland.
På sommaren tycker jag det är roligt att ha klänningar. Jag gillar faktiskt klänningen mer än kjolen, måste jag säga. Det är så enkelt att dra på sig klänningen vilken dag som helst och när man har på sig den finns det nästan ingen i hela världen som kan göra dig på dåligt humör.  

(Observera att inlägget är skrivet väldigt slarvigt)

Kommentarer
Postat av: Estelle

Bra med insperation!

Postat av: Sofia

RE: Estelle
Tack tack :D

2007-01-05 @ 11:37:03
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: ellen

Nice, tror jag väntar med att beställa:P

Tack för att du sa det där med att jag gör för stora collage. Jag har skärpt mig nu.
Look self on blondepearl.blogg.se ;)

Ha det bra Sofia. /Ellen

2007-01-05 @ 13:52:07
URL: http://www.blondepearl.blogg.se
Postat av: Sofia

RE: Ellen
Där ser man ;)
Ha't bra :)

2007-01-05 @ 15:00:30
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback