TÖNT

2007-08-27 @ 17:14:17

Fan, mitt sommarlov är slut. Jag vill ha tillbaka sommaren,  men å andra sidan är skolan ganska okej faktiskt. Första dan' var väl lite småvild, men det är den alltid varje år. Förstår nu i efterhand inte hur jag kunnat vara så energifull. Jag menar, jag sov ju inte något inatt. Låg och lyssnade på min iPod istället. Smart där, eller inte.


Rubriken syftar faktiskt på en i min klass. Känns fel att säta ut honom på bloggen, men allt han gjort mot mig i dessa år så är det här inget att jämföra med. Jag skriver hursomhelst inget namn eller så.
Han har alltid haft svårt för mig, misstänker jag då han alltid stört sig på mig. Jag fattar inte riktigt varför. Jag har ju inte gjort honom något alls. Verkligen inget.

Egentligen bryr jag mig inte ett dugg om vad han säger om mig. Som han t. ex. sa till mig idag "Palla med babyfrisyr" Vad fan snackar han om? Menar han att luggen är så för babysar? PFF! Skulle inte tro det. Är han så instängd att han inte vet att många går runt med lugg? Låt mig isåfall bara skratta! HAHA, killen du är patetisk!
Nu tror ni säkert att jag bryr mig om vad han säger. NEJ är svaret!
Det skulle jag tråkigt nog faktiskt gjort för nåt år sen då mitt självförtroende var så lågt att jag inte ens ville se mig i spegeln. Men nu när mitt självförtroende är så stort så kommer all hans bullshit in genom ena örat och ut genom det andra. Så enkelt är det och du är en jävla patetiskt tönt!


Kommentarer
Postat av: Ellen

fan vilken idiot! men du är tuff tjejen, din frisyr är ju vrålsnygg. vill också ha lugg.
stå på dig.
puss

Postat av: hedvig

eller hur din frisyr är fin vafan :)
det finns alltid såna där töntar... =( har gått på 85037533025 skolor så jag har träffat många.

2007-09-15 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback