Tidningsjunkie

2007-08-30 @ 18:46:37

Rubriken kan jag väl kalla mig själv för. Efter Sofius då, heh.
    Men det har skrivits mycket om tidningar på bloggen, som ni kanske märkt. Jag skulle kunna skriva mer allt eftersom jag är som galen i just de! Ibland när jag inte orkar läsa i böcker men ändå känner att jag måste läsa nåt så tar jag fram första bästa tidningen.

Genom året har jag även prenumerat på alla slags tidningar. Allt från Kalle Anka till Glamour. Appropå Glamour så har de just nu ett sjukt bra erbjdande. 3 nummer av tidningen + "Djävulen bär Prada" + en boktier look-a-like väska. Hela kalaset går på endast 49,50 kronor (+ portot som ligger på 24,50 kronor). Superbra erbjudande om du frågar moi.

image494

Kommentarer
Postat av: Ellen

det var ju skitbra! men jag tror inte att det gäller gamla prenumuranter , alltså jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback