SR i kungsan

2007-08-26 @ 00:07:40

Ikväll har jag varit upptagen. Haha, känns kul att säga det.
Jag har faktiskt befunnit mig på kungsan. Och med kungsan menar jag en gratis konsert just där. Denna gång var det SR/P3 som hade ordnat den. En hel massa artister var där, en del bra och en del dåliga, om jag får säga det.
Vi (Jag, Emelie & Erika) hade skiiiitbra platser, och jag menar det. Vi stog allra längst fram och i mitten. Det var nästan så att man fick ögonkontakt med de som sjöng. Eller vadå nästan? Man fick ju det!

Sen filmade de oss ganska ofta *hehe, stolt typ* så det var roligt, men dock pinsamt ibland. Som den gången Ison&Fille var på scenen, då dansade jag och skrek och ja, sånt man brukar göra. Så jag såg ju lite rolig ut. Men det var kul! Sen kom en programledare och frågade vem man såg fram emot att se. Jag som var ganska närvös hade inget annat än "m-m-m-ange" på tungan.

Håll utkik efter bilder på min bilddagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback