Kanske en Parkas?

2007-08-22 @ 22:57:18

Kanske borde jag satsa på en Parkas? Men jag är dock tveksam på om jag skulle passa i en.  Jag har ju sätt en del som passar i de, men  nu när jag tänker efter har de varit rätt så långa. Kanske är det meningen att Parkaser nästan bara ska användas på de långa. Och jag är väl sisådär 1,67 cm.  Det är ju inte sååå långt.

Den är ju ändå värd att prova. Alltså, nästa gång jag hittar en sån ska jag pröva den.
 
Bilden ?http://shop.hm.com/media/products/555/ML555_0389_028R_58080.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.
Bild: H&M

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har tänkt på precis samma sak! Haha, men jag är sååå för kort. Kommer säkert se askonstigt ut på mig. ;P
Men som du sa: man kan alltid prova. Men jag tror att den passar bättre på dig då du är längre. ;)

Postat av: Ellen

det är väl inte så kort ? jag är typ 170,, det är ju bara tre cm i mellan (?) hehe, men parkasen var snygg-snygg

2007-08-26 @ 19:37:44
URL: http://blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback