Helg

2007-08-31 @ 20:09:04

Shit, vad snabbt veckan har gått. Man har nästan inte ens hunnit vänta på helgen än ju! Nu får man hoppas på att det kommer kännas som det gjort just den här veckan, fast denna gång ett bra tag till. Eller i alla fall när det behövs.

Nu när jag ändå är pågång kan jag väl passa på att berätta vad jag ska göra denna helg - Inget. I alla fall inget speciellt. Fast det beror ju på, det kanske finns människor som tycker att det är nåt alldeles speciellt att ligga på soffan och snora? För mig är det dock långt ifrån det man kallar speciellt. Usch på det!

Jag kan ju typ inte heller träffa nån eftersom det finns en rätt så stor chans att jag smittar av mig (Haha, det låter ju som om jag har västa sjukdommen), sen kan jag ju inte ta en sväng till centrum för att bränna pengar just för att min plånbok säger ifrån. Någon som vill hjälpa en utsatt person genom att tipsa henne?

image495
Jag vill också kunna hoppa runt nu. (Inte för att vädret precis skulle tillåta det ändå. HEHE, fan vad gnällig jag låter)
Bild: The cobra snake

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken snygg klänning! Inte fy skam att äga en sådan ju! Kram Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback