Golddigger

2007-08-21 @ 15:42:46

Efter att ha varit hos Emelie igår och firat henne med tårta och saft (mums!) så stack vi till centrum för att bara snabbt kolla runt lite. Nikita hittade den Adidas hoodie som hon letat efter, men dock i fel storlek. Jag hittade först inget, men när vi gick in i JC's outletbutik hittade jag en guldig klänning/lång topp. Jag blev helt kär. 50 pix = Lycka.


Heheh, som ni märker har jag använt mig av paint.

Fan, hittar jag denna klänning från Vila slår jag nog till. Guld is the SHIT, ska ni veta ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

yes, guld is the shit. ska till sthlm på fest fre-sönd, är det nån affär som jag ska spana in do you think? ;)

Postat av: Melika

Klänningen från Vila var ju SKITSNYGG!! :o

2007-08-22 @ 00:50:10
URL: http://melikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback