Efter lite fix & trix

2007-08-26 @ 19:44:17

 Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle fixa en klänning jag fått av mamma? Det gjorde jag. Det var inte ett dugg svårt och gick så snabbt.
Klänningen ser ni på bilden. Den är köpt på KappAhl för ett par år sen.
Mamma gav den  till mig då hon inte längre kommer in i den. Den var först väldigt lång, typ 35 centimeter längre än vad den är nu och så hade den typ fickor som var tydliga. Iofs, det har den nu också, men jag har tagit bort överdelen, eller vad man ska kalla den.

Egentligen känns det fel att posta bilden på bloggen. Det beror på att jag inte hunnit stryka den än. Men den är finare när man har på sig den, och när man strukit den, som sagt.

98065-493

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback