Träff med Prööm

2007-04-06 @ 23:20:45

Proma, Proma, Proma. Du är bara för underbar! :D Alltid lika positiv och ... ALLT.

Som många av er förstår vid det här laget har jag varit med min kära vän Proma idag. Hon är som sagt mer än undebar och skitrolig att vara med. Synd att man inte kan träffa henne oftare, men det sägs att om man träffar varandra sällan så saknar man tills nästa gång man träffar varandra.
Men det var tur att vi träffades idag, för imorgon drar hon till London, och JAAA, jag är avundsjuk. Fan, vill också dit. Och Paris. Och Marocko. Och New York. Och ja, ni förstår.

Att träffas är kul och det är ju det också att shoppa. Alltså shoppa + vara med bästa vännen = PERFECT match.
Proma shoppade ett par gula (hennes absoluta favoritfärg, haha) mjukisar från H&M som hon letat efter ett tag och en grisen-i-säcken-påse (hur konstigt det nu låter ;P) från Glitter. Själv köpte man en tröja från Gina som man letat efter ett tag, utan att hitta, men sen hittar man den PÅ REA! Endast 49 pix för den också!
Efter att Proma gått hem skulle jag också det, men sen träffade mamma (som också var i Kista C) min moster och vi gick runt och så.
Fick faktiskt en väska från indiska. Kollade lite extra på den och det såg väl tydligen moster så ett ögonblick senare stog hon vid kassan, haha. TACK! ;)

(Bilder kommer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback