Snart så..

2007-04-13 @ 22:29:27

Varför måste Modette göra mig så nyfiken? Läste på webben och i tidningen om den nya modette sidan som öppnar snart, snart, snart.
Hemsidan kommer att vara som ett eget litet community. Där ska man kunna bli medlem och skapa en blogg samt en stildagbok och du kommer kunna skriva till andra "modetter" samt bli vän med de. Jag ser det hela som en väldigt bra idé och jag tror jag kommer vara aktiv på den sidan.

Om jag kommer flytta min blogg dit vet jag inte, men vi får se. Gillar ju webblogg sådär så att det funkar, men att ha en lika cool blogg som Lisa, Elenore & Maria vore inte helt fel. Vi får se, people (;

Förresten, blir du en av de 100 första som blir medlem där får du en överraskning på posten.

P. S. Jag är nog lite desperat. Uppdaterar sidan typ var tionde minut. Hahaha ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Överraskning med posten? :o

2007-04-14 @ 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback