Filmkväll & ont i ryggen

2007-04-10 @ 19:14:30

Igår hade Emelie och Johanna ordnat filmkväll. Det var mer som en film & chill kväll. Fast vi hann ju se tre filmer (ungefär) och prata en massa. Skitmysigt var det.
Lokalen vi var i (ja, en lokal.. Lite udda för en filmkväll, men ändå mysigt) var dessvärre en aning kall, men vi hade med oss massa sköna saker att ha på oss och efter en stund var det inte alls illa. Men lokalens temperatur var faktiskt inte det sämsta med det hela, utan jag måste faktiskt säga att liggunderlaget var det sämsta.
Jag längtade hela natten efter min egna skönsköna säng.
Bara på grund om det där så har jag fortfarande smått ont i ryggen, fast jag ska inte gnälla - det var mycket värre för bara någon timme sen.

Vi (Jag, Emelie & Nikita) var även i stan idag. Vi hade ju trott innan filmkvällen att vi skulle vara mycket piggare och gladare och planerade därför att åka till stan för att shoppa lite och kolla runt. Vi var ju såklart motsattsen till pigg & glad, men vi åkte ändå. Det blev ju lite shoppat för oss alla. Jag köpte ett halsband och ett par tygskor. Tygskorna måste tyvärr tillbaka till butiken, men halsbandet behåller jag.

Tack för en skit skön kväll som höll enda till klockan 04.00 på morgonen, tjejer.

Kommentarer
Postat av: Nikita

hah vad var det jag sa (:

Postat av: hedvig

vad såg ni för filmer? =D

2007-04-15 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback