Dagens shopping 11/4

2007-04-11 @ 22:11:09

Har det någonsin kännts som om er dag varit stressig, men ändå väldigt skön och slappig? Well det har jag.
Först var jag hemma och gjorde ingenting ungefär till klockan halv tre då mamma bad mig följa med henne en snabbis till centrum.
Jag gick in med henne till Lindex där hon shoppade lite grejer och jag fick en mascara. Väldigt behövande, faktiskt. Alltså jag hade ju en mascara innan, men roblemet med den var att den var brun och den passade inte så bra på just mig. Men nu har jag som sagt en mascara som är svart och bra. (;

Efter att vi vart inne på Lindex kom jag på att jag behövde åka in till stan, eller åtminstonde söder, vilket jag gjorde. Hann inte gå in i så många butiker, men jag hann springa in på H&M och lämna tillbaka tygskorna som jag köpte igår och sen hann jag även in på Lindex, Din Sko, Indiska & Röda korset.
Hittade nästan ingenting på de där butikerna förutom de två krukor/skålar som jag fyndade. Skitsöta var de och båda två gick på endast 20 kr - TILLSAMMANS. ;)

I den rosa har jag trasiga men fina smycken, pärlor och örhängen och i den vita har jag armband.

image302

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha, jag har faktiskt samma lilla problem som du hade.. brun mascara.

2007-04-15 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback