Snart är den min! : )

2006-09-05 @ 17:14:51

När jag var hemma hos Nikita med Emelie och Linda så ringde jag mamma för att meddela det. Hon sa även till mig att symaskinen hade kommit. Ni skulle sett min ansikts-min då. Jag blev så glad. Sen bad hon mig komma så att vi kunde gå och hämta den. Sagt och gjort. Efter en liten (läs: lång) stunds vandring så var jag framme.
Sen säger mamma "Vi kan gå om 10 minuter. Jag ska bara diska". Och det gör hon. Men hon har även börjat baka bröd, så jag får vänta. Å här sitter jag nu.

Update: Här är den ! Den är jätte bra, trots sitt pris! : )

98065-56


Kommentarer
Postat av: ellen

Coolt, jag har fått ett hus nu i falun:):D

Postat av: Nikita

Men Sofia ! det var ju bara för du gick vilse , haha :D men nästa gång ska jag visa dej rätta vägen så du kommer fram forttare .

2006-09-05 @ 18:49:11
URL: http://nikitaas.blogg.se
Postat av: Sofia

ellen: Bra, fast dåligt för mig : (
Nikita: Hahahaha! : ) You better! : )

2006-09-05 @ 20:11:01
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback