Här sitter jag...

2006-09-24 @ 16:55:49

...och inser hur dålig min blogg har blivit.
Den blir bara tråkigare för varje dag, helt enkelt, och allt beror inte på att jag inte har något att skriva om, för det har jag. Utan allt handlar om tiden.
Stress, stress och ännu mer stress. Man ska hinna göra läxorna, ta igenom med det man ligger lite efter på, umgås med släkt / familj / vänner och en heeel del massa saker till.

Jag vill absolut inte ta en paus från allt det här bloggandet, utan jag vill fortsätta blogga, för jag tycker det är jättekul och intresant. Det är absolut en favorit-hobby, för mig.

Fortsätt med att läsa min blogg så ska jag försöka med att publicera inlägg så ofta som möjligt.

P.S. Svara på den här enkla frågan.

Kommentarer
Postat av: ellen

du vet att jag gilalr din blogg men jag säger det igen. Jag gillar in blogg! Jag tycker faktiskt inte att den är tråkig, jag tycker att det är kul att läsa om ditt vardagsliv eftersom vi inte träffas så ofta!

kram på dej, Ellen

Postat av: ellen

du vet att jag gilalr din blogg men jag säger det igen. Jag gillar in blogg! Jag tycker faktiskt inte att den är tråkig, jag tycker att det är kul att läsa om ditt vardagsliv eftersom vi inte träffas så ofta!

kram på dej, Ellen

2006-09-25 @ 15:40:02
URL: http://lightamethyst.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack så mycket! Haha, vad bra och kul. Vi måste träffas snart, hörru. : )

2006-09-26 @ 07:10:00
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback