Att man vågar!

2006-09-16 @ 17:22:02

Hela dagen var perfekt ända tills jag och Proma går in på H&M, i Gallerian.

Jag hade tidigare köpt lita saker (Ett lila sudd från Åhlens, ett mossgrönt skärp från Röda Koset som jag letat efter i evigheter, ett svart ribbat linne från en annan H&M butik och en söt hårklämma från H&M) och valt att ha dem i samma påse: en H&M påse. Sen istället för att lägga allt i min väska går jag runt med den. Helt plötsligt ser jag och Proma en skylt där det står att alla saker i korgen kostade 10 :-. Jag kollade (läs:rotade) lite snabbt i den och sen när jag inte hittar något och vi ska gå så hittar jag inte heller påsen. ÄR DET INTE OTROLIGT? VEM I HELA VÄRLDEN SNOR FRÅN EN 13:ÅRING??
Den dumma och idiotiska människan som gjorde det lär ju ha skuldkänslor svävande i huvudet nu. Och det borde den lungt ha!!

 Förlåt för att jag skriver så slarvig och så, men jag är så jävla irriterad på sådana människor. Har dem inget hjärta eller? ÅÅÅHH!!!

Kommentarer
Postat av: Proma

IDOT HAN/ HON ÄR!!!!

Postat av: Emelie

VILKEN JÄVLA MÄNNISKA HAN/HON!

Btw, ställde du ifrån dig påsen? "/

2006-09-16 @ 18:25:10
URL: http://basic.blogg.se
Postat av: Anonym

Fy f*n. Så gör man bara inte. Man ska kunna ställa ifrån sig påsen utan att bli av med den ju. Och att sno från barn/tonåringar borde det vara spöstraff på.
/Emelies mamma

2006-09-16 @ 19:53:10
Postat av: Sofia

Proma : Verkligen!

Emelie: Mm. Jag la de på bordet, alltså brevid mig. Iförsig, man kan ju säga att jag ställde ifrån mig den.

Emelies mamma : Precis, jag håller med dig. Så gör man bara inte!

2006-09-16 @ 20:32:40
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback