Utveckligsamtal

2006-10-16 @ 20:41:45

Då har tiden tråkigt nog kommit till den tråkiga fasen. Utvecklingsamtal. Värst av allt måste nog ändå vara när man har det med en mentor som man knappt lärt känna. Hur går det med mina betyg just nu? Är de för dåliga? Är jag en skötam elev?
Men nu ska man inte bara tänka negativt. Det positiva kan ju såklart också komma upp..

Alla känner väl till biten då man är  tvungen att smöra lite för läraren, så att hon/han inte berättar hur pratig man egentligen är. Det brukar ofta vara precis veckan innan som man gör det. Men jag måste erkänna att jag inte tänkt så mycket på det den här gången.

Man får bara hoppas att allt går bra, eller hur?

Update: Allt gick ungefär bra.. Bortsätt från Idrott då, med den idiotiska Bobby bög. Kunde han inte ge mig
lite mer 'godkänt'?

Kommentarer
Postat av: Alex

Usch, utvecklingssamtal är INTE en favorit.:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback