Trött måndag, som vanligt...

2006-10-09 @ 19:17:09

Dagen började (olycklovis) med att jag gick till skolan. I skolan hade vi några enkla, roliga, men ändå tråkiga lektioner.
Det tråkigaste/dåligast var att vi fick veta att vi skulle ha prov på SO nu på fredag! "NO WAY!" var det enda jag kunde tänka just då.
Jag är ganska bra på SO,men jag har ingen lust med ett prov till; Franska provet på torsdag borde väl räcka!?
När skolan slutade var det inte marsch hem och i sofan, utan till stan där Tanläkaren väntade..
Det gick väldigt bra hos dem. Jag och mamma fick se hur mycket mina tänder hade förändrats. 
 När jag frågade dem när de skulle ta bort den sa dem att den kanske skulle ta bort dem om några månader..eller många månader, beronde på hur det ser ut. 
Man får ju hoppas på månader. Jag vill ju ha raka tänder, men ändå vill jag ha bort den irriterande grejen.

Efter att ha varit hos tandläkaren i stan kan man  ju inte bara åka hem, utan man måste ju shoppa. Jag måste faktiskt erkänna att jag inte var på så speciellt mycket shopping humör. En sak köptes, en viktig sak: ett par tumvantar. Sköna, dessutom! Precis likadana som Emelie har.
Drygt en tjuga fick jag betala. Inte mycket för så bra kvallitet (aja, på gränsen).

Kommentarer
Postat av: ellen

Utmaning - villken är din lush favorit? kolla hemsidan lush.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback