Dagens roliga och dagens shopping

2006-10-27 @ 20:16:55

Sista dagen i skolan. Ja, ungefär då. Höstlov, i alla fall. För mig ska höstlovet inte bestå av att vara med kompisar (tråkigt nog) eller att vara i Sverige. Jag ska till Tyskland! En vecka i Tyskland, hmm.. hur kommer det att vara?
    Förresten, har någon nåt shoppingtips för en som ska till Frankfurt?

Idag var skoldagen rätt så kort, så därför bad mamma mig att följa med till Farsta Centrum och shoppa lite. Varför inte?, tänkte jag, som då var på shoppinghumör. Det var rätt så kul ändå. Viktiga saker inhandlades som läppglans, Idomin, gulliga trosor och knä stumpor (som jag tyvär ska lämna tillbaka eftersom de var lite stickiga). Rätt så lyckad shopping.

Förresten, jag träffade min mentor på KappAhl (det stället mamma drog mig in i) och gissa vad pinsamt det var.

Hon: Hej!
Jag: Hej!
(en stund senare då jag stog vid bh:arna)
Hon: Hej igen! Om du vill kan du få en kuppong som ger 25 % rabbat ?
Jag: Näe, det är lungt. Mamma [pekar mot mamma som är upptagen med att bläddra bland kläderna] har redan en sån, tror jag.
Hon: Ok, är du säker för jag...
Jag: Det är lungt. Men tack ändå [ler]. Hej då!
Hon: Hej då!

P.S. Det är tur att jag har ett slags pigment som inte gör att jag blir röd så fort något pinsamt händer. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Proma

VI var de Bra Sofia :)

Postat av: Nikita

men erkänn du är röd i INSIDAN (; haha i know you are .
sånt är pinsamt alltså

2006-10-28 @ 23:15:27
URL: http://nikitas.blogg.se
Postat av: Sofia

Proma: Ja : )

Nikita: Hahahaha, jepp.. såklart. You name it!

2006-10-30 @ 11:19:54
URL: http://rosette.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback